Tuesday, May 19, 2009

76:: Rehlah di hujung minggu..

Memandangkan Akademi Bomba dan Penyelamat KKB....dekat je ngan rumah aku..maka aku pon mencuri kesempatan di hujung minggu untuk pulang ke rumah..dan membawa rakan2 se'course' aku pulang same2 ke rumah aku..[ade gak invite dak2 pompuan, tapi dorang kansel last minute....xde transpot katenye....hahaha...] pastu aku pon bawak a dorang g jalan-jalan kat sekitar kampung dan kawasan yang aku agak menarik kat tempat aku..sekadar untuk mengisi masa lapang di hujung minggu dan menghilangkan keletihan sepanjang seminggu menjalani aktiviti fizikal di akademi.


Lokasi Kedua: Sungai Balak, Kampung Hulu Rening.
untuk member UKM ni la kali pertama aku bawak dorg kat sini...dekat je ngan kawasan rumah aku..mase mesya ngan helmi datang..aku tak dapat bawak dorang kat sini, sebab jambatan nak ke sungai ni dah roboh ..make kitorang g mandi sungai kat sungai genting.....jauh tu...hahaha..so, kali ni aku berkesempatang untuk bawak helmi ngan naim merasai suasana dan kesejukan air sungai kat kg aku..hahaha..sebenarnye aku pon dah lame tak mandi sungai kat kampung aku ni..kirenye aku pon excited gak la.. =P





Lokasi pertama: Kolam Air Panas , Kg Hulu Tamu
ni dekat kampung sebelah...naim suke sangat merendam kaki kat sini..ni kali kedua aku bawak die kat sini..aku tak minat sangat kalo berendam air panas waktu cuace panas.yang paling syok mase waktu pas subuh..atau waktu malam..baru syoook!!!









So, ini je la yang aku dapat citer wat mase ni...hahaha mencurik mase sekejap mengupdate blog...fening la rushing2 wat assignment ni...adoyai~ tapi nak wat cam ne.kalo tak fail la aku nye penilaian selama 3 minggu kat sini...perjuangan harus diteruskan....aja!! basyah!!! ......PENOFF
ps/esok aku akan wat amali memotong keter untuk kelas RTA..tak sabar ni.so, kene a tido awal....hahaha

No comments: