Saturday, May 9, 2009

perancanganku..


Nampaknye perancangan untuk ke SAMURA untuk menjadi fassilitator tak menjadi kenyataan...sebab baru je tadi, Dr. Rosli inform bahawa PC kene pergi kusus ke Besut, Terengganu....pada 19 hb Jun...maka, kene check-in kolej awal 18 hb Jun....mintak maaf kepada Libau dan Faidhie..sekali lagi ade aral yang melintang... ;(



Untuk ke ASYKL [atdi dan atpn] pon nampaknye terpakse dibatalkan...sebab kursus sebenar PC di bangi dan UKM kampus Kl bermula pada 24 hb JUN.....adoyai~ sediynye...teringin betol nak jumpe semua membe2 atdi...alin pon beriye2 ajak pergi..sorry le alin, aku hanya mampu merancang ;( ...seperti biasa...think at bright side...mungkin ade hikmah disebalik semua ini...aja!! basyah!!!


ps/aku masih dalam kursus ketika post ini dipublish

2 comments:

Anonymous said...

aduhai..gagal lg utk ketemu..sob3..xpela..next sem aku nk dtg uma ko..nk mandi sungai..wakaka
-libau-

syukruzlan said...

haah la.....adei~ moh a datang umah aku...aku pon berase sgt terkilan untuk datang ke SAMURA...adoyai.. sob2... ;(