Monday, May 18, 2009

award ke dua...hohohoho

Time ni....aku wat first timenye online kat akademi boba dan penyelamat KKB ni... memeningkan kepale untuk memulakan assignment yang telah diberi oleh pegawai Bomba dan perlu diserahkan selepas perbentangan individu ,pada penghujung kursus 3 minggu kat akademi ni....adei~

Maka, sebelom menjelajah dunia maya untuk mencari segala info yang berkaitan....aku pon ambilla skit mase untuk mengudate blog ni..hahaha tup tup..dapat award la plak..gumbira sungguh gue...hahahaha..terima kasih aku ucapkan kepada kak khai yang sudi mengawardkan aku award tersebut...mekasih ya~

~ inilah award yang telah diterima..~

1) Copy award di atas untuk diletakkan di blog anda

Siap!!!

2) Nyatakan 5 fakta menarik tentang si pemberi award ini

aku mule kenal kak khai mase die jadi PC kat 3M...bheliau sangat petah bercakap dan mempunyai bakat kepimpinan yang mantap.....

pastu die gak iring dak emed g melawat Fakulti mase minggu 3M...sepnajng minggu 3M, sangat respek dan syok dengar kak khai bg taklimat kat depan....so, nanti aku nak jadi PC pon ikot style die...hahaha mampukah???

beliau juga yang mengarahkan kami dak2 EMED... create short name untuk Sains Perubatan Kecemasan ..maka terhasillah name EMED.....idea binit ngan ricky ni. [miss dorang so much]

kak khai dah tamat pengajian di UKM KL....tahniah kepada beliau

yang paling syok die dah dapat kerje sebelom habis grad lagi....hohoh tabik2 [ leh jadi senior contoh ni]

peraturan 3 dan 4 tak dapat dipenuhi sebab aku skang ni kesuntukan mase nak siapkan assignment ni.[mintak maaf la kat kak khai, ade mase nanti saye sambug,,k??]...adoyai~ rushing betol...weekend ni aku akan ke baling dan ke Sungai Petani Kedah utuk menghantar adik aku melanjutkan pelajaran ke UITM ......doakan aku dan keluarga selamat pergi dan selamat sampai..amin~







No comments: