Thursday, January 1, 2009

8:: Jualan T-shirt Rasmi UntukMu Palestine

selepas banyak pertanyaan daripada kawan-kawan FSKB tentang cara-cara nak nak tempah


t-shirt UntukMu Palestine...aku pon secara volunteer nye mintak kat Exco TTK untuk tong die promote kat member2 di FSKB dan sesiapa pon yang kenal aku....so, sape2 nak tempah t-shirt bley la..hantar maklumat kat YM aku atau sms je kat 012-9784041...insyaALLAH , aku akan bantu...then, bayar deposit amat2 digalakkan..namun, disebabkan awal semester dan JPA pun tak masuk lagi.....dorg decides, untuk FSKB boleh bayar masa dah dapat t-shirt kat tangan.....hohohhoho...maklumat yang perlu bagi kat aku adalah


nama penoh



  • no. phone

  • no. bilik ( penting untuk delivery)

  • jantina..(hahaha...mane tau nak beli untuk mak**)

  • jenis baju...*hanya untuk perempuan, samaade yang labuh atau biasa

  • saiz baju....paling penting ni


~design asal~
tentang t-shirt....untuk jualan design lebiy kurang macam ni...cume warna full Old Navy aka biru tua la..xde 2 warna macam ni...nak saving bajet kot...lagipon FELLO pemantau kate yang design terbaru aka untuk jualan lagi cantik dan die pon suroh promote kat semua fello gak..


harga untuk t-shirt;
    • lelaki : RM 26
  • perempuan biasa : RM 26
  • perempuan labuh : RM 27


so, tempah yok!!! jom membeli sambil beramal....hasil jualan t-shirt selepas tolak segala modal mentah akan disumbangkan kat saudara kita di Palestine..insyaALLAH..


then, jangan lupe pakai..mase outing kat KLCC ke, TS ke,Mid ke..or mase riadah kat tasik titiwangse ...toksah malu!!!....tunjukkan sokongan kat Palestine.....biar orang Amerika ngan Yahudi atau sape2 yang sokong Israel ...yang ade kat Malaysia ni, tau yang kita sayangkan Palestine.......Palestine kami sayang kamu!!!

~design t-shirt sebenar....design 3D takde mase nak create~

kepada yang dah buat... atau yang masih lagi berminat nak tempah kat aku..sebarang tempahan atau perubahan ( yang berlaku...selepas tengok design ini) boleh dibuat melalui YM aku atau sms ke...

0132733491 sebelum hari isnin bersamaan..5hb Januari 2009

Ingat ni!!! T-shirt anda... mungkin akan dihantar ke bilik anda pada

9 hb Januari ( Jumaat )

...sediakan duit ya!!! hahahahaha

No comments: