Tuesday, January 13, 2009

16:: aku malam ini...bangkit dari alpa

12 januari 2009
hari ini ingat nak rilek selepas habis program UNTUKMU PALESTIN, tapi rupenye masih ade saki-baki kerja yang perlu disiapkan...sebagai peringatan sebelom terlupe..antara kerja dan janji yang belom selesai:


1. hantar gambar melalui email kat YB...dan sinar harian..

2. menurunkan banner program.

3. post mortem.

4.bayaran baki duit t-shirt program pada Athifah..RM50.


5. dan ......sedang difikirkan..


Hari ni gak , aku terpaksa turun padang...aka tolong Anne handle multimedia induk adei~ sungguh memenatkan, ingatkan tanak turun, tapi fikir tanggungjawab sebagai ajk pelaksana ngan janji yang dah terbuat kat Mawi ngan Mesya....so, aku pon turun la, untuk tangkap satu dua keping gambar program malam ni.....hahahaha, sebenarnye sian kat Mesya yang terkepit antara dua program...UntukMu Palestin(UP) ngan FCB...sabar deh

Malam ni aku rase sangat tak syok.....tak tau la, bile fikir2 balik antara program UP dan FCB...aku nampak seolah2 program FCB ni lebih banyak diberi sokongan berbanding UP....dari segi sumber kewangan dan tenaga kerja...mungkin perasaan aku kot...tapi untuk pengetahuan umum PPP bagi wang untuk UP sebanyak RM1000 sahaja.....BAYANGKAN....duit sebanyak itu, untuk wat satu konsert amal, bayaran paintball, bayaran futsal, dan macam2 lagi......adei~ sewa stadium pon tak lepas...sebb sewa stadium yang Teknikal dapat RM600 ubtuk sehari, 2 hari dah RM1200..BAYANGKAN??????



~moge keturunanku nanti ,mengutamakan agama dari segalanya, amin~

Apa2 pun aku nak ucapkan kepada organisasi FCB dan UP kerana berjaya membuat 2 program MEGA dalam masa yang sangat la singkat..kesian gak kat TEKNIKAL FCB++ sebb terpaksa ambil kerusi dan meja kat astaka dan stadium malam semalam.....sesungguhnya kerjasama antara Teknikal FCB dan tenaga kerja UP malam tadi sangat membanggakan...pengorbanan mengangkat meja dan kerusi dengan lebih 10 trip lori ulang alik....dan bekerja sampai kol 2 pagi mendapat ganjaran yang besar kelak ..insyaALLAH..



2 comments:

yana yahya said...

aku sokong sngt apa yg ko tulis tu...UP VS FCB...
syuk ko letak lagu sape nei...kat dlm blg ko...???

syukruzlan said...

aku letak lagu afgan...nape??? sedap sgt ke??huhuhuhuhu