Friday, January 2, 2009

11:: Reply untuk As




KeNapE?
aku xde salah kat die tp die pandang slack kat aku xtau nape pandangan penuh kebencian...

kejijikan...menyampah... terguris hati aku bile sorg kawan buat aku camtu.. dulu g sukan same2... tp sekarang..senyum pown x... andai aku buat salah...maafkanlah.. tp rasenye dah sebulan aku xjumpe die sbelum sebulan lalu ok je.. tp skrg jumpe buat muke camtu.. sakit hati tau tgk muke ko camtu.. wajah sesiape yg membuat hati org yg memandangnye susah hati jatuh dah dosa.. xnak la aku kaitkan ngan hukum agama.. cuz aku bukanlah org arif tentang agama.. senyumlah bang..walaupun terpaksa... p/s: ku tujukan buat abg _ _ _ _ yg aku jumpe malam td dua kali (sakit hati tgk ko)


aku terbace post ni , minggu lepas......mase tu aku rase yang kawan As ni sangat lah kejam...tapi malam ni aku rase neutral..mungkin aku dah wat mende yang sama hari ni.....hahaahahahha adei~ kenape ye???...mintak maaf la kat sape yang terase....jiwa kacau la... aku rase la as member ko jadik macam tu mungkin sebab die ade yang tak berpuas hati ngan kita..atau sesuatu yang wat die rase yang tak selesa ngan kita.. so, kene la. banyak2 bermuhasabah .....moge persahabatn yang terjalin kembali bertaut...jangan biar lame2..nanti jadi barah...susah nak sembuh...hahaha...so, semoge kes ko ngan member ko ni dah selesai....... aja2 fighting...chaiyokx2!!!



2 comments:

aslann said...

huhu..betol2..die ade masalah kowt..
tp aku dah x fikir lg pasal die pas aku bngun tido..lantak la die...aku bese je ngan die..kalo die ok aku mmg ok pown..hehe~

syukruzlan said...

so, sorry la as...as u huv to experience this...tabahkan hati ye.....