Sunday, September 16, 2012

Rumah Sewa Bujang Trang Tang Tang~


~Bismillahhirrahmannirrahim~

Hari ni 16 September, sempena hari Malaysia ni, aku nak ucapkan selamat Hari Malaysia kepada semua rakyat Malaysia, di atas tanah, atas air mahupun atas udara...semoga Malaysia yang kita cintai akan sentiasa aman, makmur dan maju hendaknye..mari kite elakkan persengketaan sesama manusia dan berusaha rapat2kanlah jurang yang ada antara kita...chewahh!


Pada pagi yang nyaman dan suasana yang seram2 sejuk ni, selain dari membuta xhingat dunia..aku pun teringin lak nak ngadate kat blog terchinta ni....kot2 la masih ade yg sudi membace...hehehe actually petang ni aku keje pm shift 2pm until 9pm...so skang ni ngah melenggang2 perut la...dok umah bujang ape je xtvt nye...makn tido makan tido je la...any idea???


Oh ya!! tadi member Hadziri datang ke rumah sewa aku..ngantar Peti ais panasonic..nak terus pulang ke kedah katenye...so, nak clearance kan sgala macam perabot yang ade kat umahnye...hahaha maka, rezeki aku la dapat peti ais baru 2 bulan pakai..thanx Hadz!!! nanti aku Bank in ya...
Aku dok kat umah sewa ni sejak 3 April dulu, skang ni nak masuk 6 bulan....lepas 4 bulan gaji aka time nak masuk bulan ramadhan ri tu..baru la ade kemampuan nak beli TV ..Power TV tuh!!  tapi disebabkan jiran2 dok pakai Astro ...3 siaran je yg cantek , Tv8, TV9 dan TV3...jadilah!!, peneman mase waktu ramadhan ri tu...macam2 prog ade wooo!! cume, Jejak Rasul je tahun ni hampeh sket....skang ni pon, kalo keje am shift ( 7pagi-2petang ), bangun 5 pagi, sambung tido kat ruang tamu, then bukak TV9, dengar Qari Junior sambil bersiram2 dan tunggu waktu subuh...hohoho memang jadi rutin la...


So, mule2 beli TV then Peti Ais......pasni target nak beli orang rumah lah!!! hahahaha~ 





No comments: