Tuesday, March 10, 2009

Reform...rebuilt and Reuse..

mende yang aku merepek ni..
xtau la kan...tapi lepas balik kem JPA ni aku rase something yang kurang pada diri aku..
aku rase aku jeles pada semua ( tapi mende yg aku nak jeles kan??)
aku rase dengki pada semua ( ape punye perangai la ni??)
aku rase benci..benci...benci.....pada .....( kat sape lagi????.....kat diri sendri kot)
konklusinye...aku rase tidak seronok... (~_~)
maka, hari ini aku telah MENGuBAL SATU DASAR ..iaitu:
reform, rebuilt dan reused!!!
(paham ke..kalian???)
xpe.....yang penting aku memahaminye......
syuk!!!!
Aku mahu berubah!!!!!

12 comments:

Anonymous said...

syuk, ko knape???ish3...

syukruzlan said...

entahla......jiwa kacau la...hari ni ak wat macam2 kasi sibuk....tapi, tetibe je rase syahdu semacam bile sampai tengah malam ni...macam de yg xcomplete hari ni....

~cAhaYap3tUnjUk~ said...

huhuhuhu~
ilek2...bawak bertenang yer...
pikir balik kalu de wat salah ngn sape2...
tak pon, gi call ur mummy tersayang...k...=D

syukruzlan said...

mungkin kot...ni nak tido pon xde mood.....ade salah ngan sape ye??? hish...mesti ade ni......

sape2 yang sy ade wat salah tu...ampun kan ye... :(

~cAhaYap3tUnjUk~ said...

hehehe...syuk3...
lawak la ko nih~
ni da jumpe mood blom nih?

padilchan said...

bebel bebel bebel...

ape ko bebel nie....

jgn ar bebel bebel..

penin ak bace bebel.

dah lame ak x bebel.

bebel di blog nie...

ak bebel kembali....

syukruzlan said...

hish...

padilcan....

aku dah diinfected dengan virus

bebelan kamooo!!!

syukruzlan said...

to kak dayah...
thanx la....
concern sungguh..hahahaha
sy dah jumpe dah mood nye...die bleh men nyorok2 plak....
ni xtau nak simpan die macam ner...
jangan kasik die hilang lagi...

hahahahahahhaha

~cAhaYap3tUnjUk~ said...

no thanx...
akak mmg concern je kat sume...tak pasan ker??=p

syukruzlan said...

eh..baru pasan la...ke"concern"nan itu... ( alo, rosak bahse melayu cam ni)...hahahahaha

bagus2.....sonok dapat cnior cam ni...hahaha..ammar pon sure kagum tu ..kat bilik tu..haha

~cAhaYap3tUnjUk~ said...

hahahaha~ ko mmg suke rosakkan bahasa kot???=p
hohoho~ ammar amir yg comle tuh...da sihat blom die???sian dak tuh....

syukruzlan said...

die dah beransur sihat...semalam die g interview gak...tapi masih dull la....hahaha sungguh lagi.