Friday, March 6, 2009

kem nadi ....kem JPA


hish..petang ni aku akan ke sungkai perak.....akan menghadiri sesi perkhemahan JPAM di Kem NADI..alahai!~ malas nye nak pergi..dah la mahal nak mengeringkan poket...ni, sebelom nak g solat jumaat , pas je makan.....survey kat intenet...segale gambo kat kem ni.....mak ai!! patut la mahal nak mam***..faciliti die memang mantap la...adei~ ni bukan nak g camping namenye...ni nak bercuti amek angin..dengan harge dan suasane begitu....First impression aku xde bende nak komen selain menyalahkan sekelompok kaum hawa yang begitu cerewet berkaitan dengan tandas sampai pilih tempat ni......ape2 pon, aku sedang menantikan satu perkhemahan yang menarik...kalo tak.......adei~ xsanggup lagi nak berkate2





saat ni ..aku belom mengemas barang2 po...please JPA wat la kem ni best2 ...tanak formal sangat.....hish.....








3 comments:

~cAhaYap3tUnjUk~ said...

selamat bercamping ye syuk....doa2la camping ko menyeronokkan n berbaloi utk bayaran yg sgt mengeringkan poket tu (tak termasuk bayaran paksa rela utk cover jurulatih tu k...)

jgn lupe amik gmba banyak2 ye...bley aku ktuk puas2...=p

syukruzlan said...

syuk...
jerit kuatx2!!!

sabar syukkkkkk!!!!!
sabaaaarrrrrr!!!

x(~_~)x

~cAhaYap3tUnjUk~ said...

hehehe~bawak bertendang ye syuk...jgn nangis2 tau kat sane....=p