Monday, March 30, 2009

54:: aku semakin kehilangan rase...

surat terbuke untuk KAWAN2KU yang terus memeningkan kepale aku saban hari.....
baik lelaki...mahupon PEREMPUAN..

lately, aku nampak ANDA semua terlalu MEMENTINGKAN DIRI , selfish!! self-centered!!!
aku rase sungguh penat...untuk memikirkan+menjaga+memperbaiki segala PERASAAN + masalah KALIAN...aku penat+capek+letih dan lesu sangat2!!! kalian tak sangke ke KALIAN sungguh KEJAM......





~nota2ku...aku akan menggauli kalian....
sebab kalian belom pernah berlaku kejam terhadapku~

kalian menyebabkan aku HILANG RASE, kalian rase aku anak patung??? TUNGGUL???
baik...kalo begitu selayaknye aku dilayan........
aku terima...
dan aku akan cube TERUS TERUSAN menerimeNYE.....
terima KASIH,
JASAMU dikenang.......

terus-terusan cube dikenang....

3 comments:

Anonymous said...

I hope you never look back, but ya never forget,
All the ones who love you, in the place you left,
I hope you always forgive, and you never regret,
And you help somebody every chance you get,
Oh, you find God's grace, in every mistake,
And you always give more than you take.

(my wish by rascal flatts)

memaafkan dan berlapang dadalah.. mgkn mereka tidak sedar kerana mereka jahil. bersabarlah. sesungguhnya kemenangan bersama orang2 yg sabar..
always give more than you take- insyaAllah, Allah redha..

though, i understand how u feel..

syukruzlan said...

thanxs a lot.....
insyaALLAH...
setiap pagi2ku adalah azam baru...
:D

Anonymous said...

alhamdulillah..that's the spirit!