Sunday, April 26, 2009

Award di Musim Exam.....tq2

Esok aku akan mengambil paper Biostatistik..semoge segala usaha aku dan teman2 selama ini berbalas , insyaAllah.....kepada teman2 yang sudi hadir meluangkan masa untuk berkongsi ilmu tentang Biostatistik, aku ucapkan jutaan terima kasih..jasa kalian akan ku kenang sampai bila2...semoga kalian dipermudahkan oleh Nya, seperti mana kalian mempermudahkan urusanku meneliti dan mentadbir jadual2 kosong untuk diisi sebaiknya..amin~

Petang ni juga, sebelum azan berkumandang aku ade a melapangkan mase untuk melihat segala coretan teman2 yang sudi melawat facebook saban hari..make , terbace la 'arahan keras' dari seorang sahabat yangberbunyi

" wahai saudara..sesungguhnya anda telah memenangi award..sila lah berziarah ke blog ku untuk menonton award tersebut..time kasih.."

Pastu aku g a lawat blog die untuk menonton.....tetibe rase nak publish lak kat bog aku..hahaha sorri a anip...tag aku jawab kat Facebook.....mende ni aku publish kat blog..hahaha bukan selalu org nak bagi award kat aku...hahahah



~Inilah, award yang baru aku terime~
Rules:
1. Put this badge in your awesome blog.
2. Award this badge to 10 bloggers whom you think are inspirational and friendly.
3. Make sure you put the 'recipients' names here, along with their links.
4. Let them know about this



Balasanku kepada beliau:
Haniff Zaid.
Anip atau member skolah die panggil epen...aku kenal mase kat matrik sebab same kuliah [memang syok a kuliah mase kat matrik kan]...selalu dok sebaris mase kat kuliah..setiap petang weekday + pagi weekend ...die akan mesej soh turon men bola tampo...kenangan men volley ball kat matrik adalah yang paling indah setakat ni...men sonok2..tapi bersemangat..akhirnye Johan mase minggu Koko..hahaha..mase spend mase untuk main bola tampo ni lah kitorang semakin akrab..pastu makan malam same2....anip bagi aku seorang yang dak kecik yang amat memerlukan perhatian dan kasih sayang teman2...hahaha [xde a sampai cam tu...just tambah2 je] .. anaip sebenarnye baik hati, suke pandang slek kat orang..hahaha... tergolong dalam kategori member yang boleh membantu dan berdamping disaat susah dan senang....make aku senang berkawan dengan manusia seperti ini..hahaha..mekasih a wat akaun friendster untuk aku ye..

Ulasan anip tentang diriku:
klik kat sini.


.::senarai penerima Award seterusnye::.
ni la member satu parktikum aku..kitorang selalu share time same2..g main volley same2..g makan same2..g koop same2..g surau same2.....beliau ini sangat rajin...bijak..kemas..sometimes so childish..tapi yang penting...aku akan bertambah semangat bile tengok die stadi...kire sebelom stadi kat bilik aku mesti lepak bilik die..[sebenarnye nak isi perot, pow hasil apa..hahahaha]
Kak syerah [akak ku..hoho ]
akak ku di kampung dulu haha...sekarang sudah berpindah ke ulu yam...keluarge ku sangat rapat dengan kelurga beliau.kak syerah gak yang hantar aku mase masuk matrik dulu..teringat mase kecik2 blaja english dengan kak syerah and arwah along..sebab mak selalu pesan soh jadi pandai macam kak syerah....masih ingat lagi along ajar..." Ali is a hardworking boy....then" Ali work as a teacher"..along ajar penggunaan as and is bile membuat esei...mase tu abah hantar nek moto..blaja malam2 kat klinik.....syok betol.....semoga arwah along ditempatkan dikalangan hamba2Nya yang soleh.
mase kuliah epid aku suke duduk ngan beliau..sebab sure fokus 101%. Beliau sangat rajin membace dan mengulangkaji pelajaran..kire ulat buku a...so, boleh a jadi idola saat2 kelalaian melanda diri..hahaha
Yana [ coursemate ku ]
couremate aku kat U ni..dak course aku yang lain tak ramai yg nak open pasal blog ni..so, aku award kat die je a ye..hahaha..yana ni seorang yang kuat stadi ..ini terbukti dengan kesan noda2 yang terdapat di atas nota beliau.berbanding nota2 aku yang sungguh suci dan murni..beliau juge berlagak gangster.selalu tanye soklan kat ym aku..tapi bile aku tanye selalu wat dunno...ish bengkek lak aku..hahaha...so, kesungguhan yana belajar dan mengulangkaji pelajaran pon patut aku contohi....yana gak fasih speaking dan berkeyakinan tinggi....[aku ter'cry' mase die bagi ucapan mase majlis perpisahan Dr. Nora]
Abang Epol [senior ATDI]
antara senior yang respek mase kat ATDI yang lain hampeh..hahaha abang saipol ni bleh a kalo membantu kala kebingungan nak jawab soalan....sangat caring ngan junior2 die. sekolah rendah die nye singkatan same ngan sekolah aku iaitu SKBK...hahahaha..terputus hubungan bile aku tukar sekolah..dan aku jumpe blog die ...selepas aku search gambo ATDI kat google. :)
Shah Cula [member SAMURA]
seorang member kat SAMURA tapi berkawan rapat kat matrik..seorang insan yang tabah menghadapi liku2 kehidupan..[kalo mahu mengenali beliau silalah lawati blog beliau]..sangat respek dengan ketabahan dan kecekalan beliau.die sekarang belajar di India dan bakal menjadi seorang doktor...insyaALLAH..amin....maaf kawan kalo aku jarang berhubung..tak bermaksud aku melupakan kamu..
Hajar [ classmate]
ni classmate aku dulu..dok belakang kerusi aku je..selalu berdebat dengan beliau mengenai persempadanan kawasan....dulu aku selalu menang, sekarang ni sure aku tak berani nak berdebat dengan beliau...kerane beliau bakal seorang lawyer...pengganti karpal singh..moge2..hahaha..mase jamuan kelas ..aku dapat name beliau untuk diberi hadiah..[nak tau ape..tanye beliau sendiri]..hahaha
Padil Chan [ keluarge jerantut]
ni jiran aras bawah..mase first year dulu aku tak penah pon tego beliau..sebab aku ingat beliau sorg yang belagak, sombong , bongkak dan poyo..tapi mase bakti siswa...aku dapat tinggal serumah dengan beliau..spend mase makan, naik moto, basuh pinggan,tido[jgn piker lain eh]bersame2. barulah aku mengenali hati budi beliau.hahaha sungguh sengal rupenye..bile nak balik jerantut weh??!!! jangan lupe ajak aku..kak ida tak sabar nak bawak g taman negare tu...



tak cukop seploh...tak kesahkan??? hahaha......runout of time a...hahaha

8 comments:

choco - dillo - lillo said...

hehehehe...
encik syukri..
sy sungguh trharu anda telah meng'award' sy..
ko mmg asik wat aku trharu la..
hehehe.. trimas.. =)

syukruzlan said...

hahaha
bagus a terharu..at least berubah sket mood anda...
bleh a brenti nangis jap..
hahahaha
asyik nangis je kat blog..hahahaha :)
so, semoge anda ceria2 selalu ye wahai 'hantu coklat'
hahhaha

choco - dillo - lillo said...

http://chocodileholic.blogspot.com/2009/04/trsenyum-kembali.html

haihh.. ko nih..
da wat aku trharu lg..

padilchan said...

belagak, sombong , bongkak dan poyo???

isyh3 xmenggambarkan ak langsung~

nywy thanks...

syukruzlan said...

hahaha...tu la orang kate don't judge book by its cover...so, mase first year..itu lah first impression when jumpe ko...hahahaa sape soh jalan xpandang kiri dan kanan..hahaha


tapi, sekarang lain la....dah tau hati budi masing2..hohoho [betol ke statement ni??..hahaha]

yana yahya said...

saudara syuk tima kaceh la bg aku award tu yek...
secara tetiba aku rase blog aku popolar lak..hahahah
[cuba keluar dr kepompong]..
by the way..
tolong lah jgn percaya ape yg ditulis..xde satu pon betul...[emm tp yg ganas mcm gengster mungkin betul]
tp bab study sanagt la MUHONG,BOHONG..TIPU....itu satu penipuan besar besaran yg cuba dilakukan oleh syuk..so jgn percaya ape yg dia tulis..hahahahaha...hakikatnya nyer x seindah kabar
ko nangis ke waktu dr nora tu...
hahaha x ku sangka....

syukruzlan said...

tu dia...ayat cover mengcover dari yana...

to all readers:
semua yang dinafikan oleh saudari yana adalah penafian beralas2 orang kate...semuanye benar2 berlake..hahaha yang diakui tu..patut dipertikaikan..beliau memang berlagak seperti seorang gangster....tapi sangat2 lembut sebenarnye..buktinye...beliau telah menangis semase memberi ucapn perpisahan Dr. NOra dihadapan dr2 jabatan kecemasan PPUKM.dak emed yang paling lembut cam nad dan dayah po tak nangis rasenye..hahaha


aku nangis mase tu sebab emosi tak seimbang...xde sape yang pasan kot...kire dah lame pendam..tetibe meletus bile denga uapan ko ngan ucapan dr. nora..hoohohoho

yang tak bley blah...dr nora bleh pesan... Tolong jangan abaikan Junior!!!??? bantulah mereke ..apekah maksud beliau???......adei~


[insyaAllah akan berusaha membantu....dr. ismail pon nak bantu dorang hari tu...tapi kalo dorg tanak bantu diri dorg sendri aku tak leh a wat pe..kan kan kan??]

ShahRezaL said...

tq2.. haha salam kawan..
mekaseh aa ingt kt aku nk bg award.. heeee :p moge kite2 same2 bejaya.. moge friendship ni berkekalan.. nk jumpe lg k!!