Friday, April 17, 2009

Isnin ni aku akan berperang..hari ni aku fening

salam alaik..[tetibe nak bg salam lak pada post kali ni]...isnin ni nak exam tapi aku masih belom habis stadi lagi ni....xpe x2..tetibe nak post kat blog....
malam tadi aku mimpi....


  • aku masuk sekolah teknik...caye tak??? adoyai...
    pastu aku masuk ngan semua geng2 aku kat methodist dulu...best gile...
    yang peliknye leh lak aku kate...akhirnye kite grad same2.....
    kos yang aku dapat kat situ adalah pengurusan luar bandar...
    member2 aku lain lak dapat pengurusan bandar [pelik lagi??]
    wat matluman semua...kursus tu, adalah kursus baru...
    dan aku sekali lagi masuk kos baru [adei~ lari....kos baru byk masalah] ..
    pastu pengambilan nak 1o ke 100 orang je...
    pastu dalam kos tu ade sorg member emed yang masuk.....
    hasil kos ni, akan dapat diploma ....
    dan boleh menternak binatang ternakan dan pelbagai jenis aktiviti kg.....
    kalo yg bandar tu..lebih kepada perniagaan bisnes....
    pening2...
    last2, aku g UKM balik....
    ondaway aku balik tu...nampak a geng2 sekos yang sedang wat latihan sembelih ayam......
    adoi~
    tapi yang best nye...aku dah dapat tempat penginapan yang sangat best...cam dok asrama..
    pastu kitorg dah boleh wat jadual sape yang masak..
    then , dah beli ayam sorg sekor..untuk sepanjang kursus...
    tapi akhirnye aku g EMED gak...
    fening pale aku.....
    bangun2 jam dah kol 6.50pgi ....cepat2 g toilet amik wudu' dan solat..de sape2 ke yg bleh tafsir mimpi ni ???

ps[aku memang selalu mimpi pasal sekolah2 ni bile time nak exam...mase kat mua dulu selalu mimpi pasal member2 kat yayasan selangor....kadang2 ade mesej yg tepat..kadang2 mainan perasaan, adei~]

4 comments:

~cAhaYap3tUnjUk~ said...

hahahaha!!!tatau nak komen ape mimpi ko tuh~ bersabar sahajalha yer syuk~ all da best in ur exam!!!chaiyok3!!!=D

Anonymous said...

haha..bterabur mimpi ko..aku pon xleh nk tafsir..hoho
-libau-

syukruzlan said...

sebenarnye tersusn ngan baik....tapi bile nak ingatkan balik...tetibe berterabur la libau..hahaha

kak dayah penah ke mimpi cam ni?? hahaha rase seronok gile bile jumpe member2 lame kat dalam mimpi tu....adei~ nape a saye pindah sekolah [kalo stay pon....bukan sumer ade kot..semua pakat pindah..hahaha]

~cAhaYap3tUnjUk~ said...

hahahaha!!!ermm...ntahla..tak ingat la pule...jarang nak ingat mimpi2 nih...biasanye wat derk je...kcuali la mimpi yg btul2 aku tau maksudnye....cth: gigi patah...huhuhuhu~ tp seminggu ke sebulan pastu baru aku tau sape yg pergi...sedey kan???=( n mimpi2 yg menyeronokkan...cth: dating ngan budak yg aku usha ker...muakakakaka!=p