Tuesday, November 24, 2009

104:: Walimah Sahabatku Bani


Tadi
...Onda way gi kafe..Faizal bagi something...
dalam envelope lagi...takkan kad raye...raye dah lepas dah pon...
raye haji?? blom pernah dapat lagi kad setakat ni..hahaha


Bukak-bukak...kad walimah dari sahabatku Bani....wahhh
gembire betol senyum sampai ke pipi..
naim ngan faizal kate aku ni pelik, sebab tersengih tak henti2.
allooo..
first time dapat kad walimah ni..
selalunye...jemputan atas nama "Encik Ruzlan Hassan dan Keluarga"
kali ni lak..
"Mohd Syukri Ruzlan & family"


Wahh..gembire tak terkate..
thanx bani..walaupon die tau..
peratusan nak pergi tu amatlah rendah..
kene lagi time tuh ngah raye haji..
tapi xpe...rezeki sape yang tahu..
ape2 pon...tahniah....aku doakan semoga walimahnye barakah..
ni wat aku jeles nih..
Banii!!!, lu bikin wa panass...
tunggu kad dari aku lak eh..
hahahahaha~
tapi aku tau, sebelom kad aku sampai...anak bani sure dah berderet2
hahahaha~


2 comments:

Anonymous said...

jgn lupa bg kad kat aku jgak syuk...rindunya nak g ktsn...

syukruzlan said...

sure....hahaha kalo tak sempat nak kasi...aku upload je kat facebook...then.aku tag je name ko kat gambo kad jemputan tu ..amacam ?? ok??

hahaha...apis sekali sekale...datang a mencemar duli kat ktsn ni..nak aku bentang red carpet ke? hahaha