Monday, November 16, 2009

aku suka yang pertama

Aku suka yang pertama..
kerana yang pertama sering membuatkan aku teruja~ :D
tapi tak bermaksud aku menolak ....jika diberi peluang untuk kali kedua...
hahahaha
mereka mengerti maksudnya ape.
melangkah masuk saja..buat aku lupa dunia...
[walaupon esok, hari pertama kitorg nak pekse]
cehhh~

~silelah sambar saya~
kate mereka semase lalu depan mate.

~mereka....laparrrr~
hahahaha
kate diet!!~


~sapari ka+ ebiko~
tetap pilihan hatiku..hahaha

~kawan-kawan, jemput makannn
[buat pronounce gaye syamil time BTN :D]~

~ni pau punye~
ape ntah namenye..
cepat sungguh aku lupe~

~helmi yang berselera besar..
KODOMO BENTO...
alahai
teringan sotong tempura yang adik masak ri tu~

~gilelah..minum petang banyak ni???~

~ kani tama maki~
pilihan SEMUA

Last but NOT Least
terima kasih sangat2 la kat PAU
semoga dimurahkan rezeki olehNya..
insyaAllah
ade rezeki dan kesempatan,
kite g lagi ye...jangan lupe ajak bani sekali.....NEXT is my turn!!! get ready yeaah!!


PS::teringat masa kat Beijing, kak Fiona cakap [ our tour guide]..life ni jangan terlalu suka, sebab pasti cepat terluka... kesnye pasal Sheikh Muzaphar yang kehilangan adik sekembalinya dari ICSS.mase tu aku blurr ..kenape?? kini aku kian memahaminya..its about give and take!!..happy and sad....


4 comments:

choco - dillo - lillo said...

argh!! aku nk mkn sushi!!
tekanan2!!
ko sgt kejam ayie~ T_T

syukruzlan said...

hahaha....
cik hajar
itupon member belanje la..
akhir2 sem ni...poket cepat sgt kering...
dengan kene stay kat kolej ni lagi..hahahah
BTW...bilenye nak makan tempayaki plak?
hahaha

ps:: xpe la gambar ni kasi semngat kat ko nak blanje aku plak...hahaha kani tama maki satu!!! hahaha

yana yahya said...

suka benor makan sushi
sedap sangat ke??

syukruzlan said...

try la yana....tapi kene pandai pilih la...sebab kalo salah pilih..terus rase tanak makan,.....tapi kalo kene gaye, yang terus addict [setuju cik hajar??] hahahaha

kalo nak try beli a set yg campur2 dulu kat jusco or midvalley..tapi kalo nak masuk shushi king....beli kani tama maki dan sapari ka...serius best..


wasabi pon kene pandai mix ngan soy sauce ....sebab kalo silap, menyengat la idung...hahaha [pergh dah macam sifu la plak]...ilmu ni pau ajar aku..hahaha so, aku share a ngan ko... :D