Tuesday, December 30, 2008

6:: Muhasabah diri...result semester lepas..

untuk semester ni aku dapat result yang average..alhamdulillah semoge kekal atau semakin baik untuk semester akan datang..insyaALLAH.kalo bley dekan la ye..amin~...so, malam ni aku nak wat muhasabah sikit, sebagai panduan untuk semester2 ni dan yang akan datang...

KElemahAN
*jarang solat berjemaah maghrib sebb keletihan balik dari kelas di PPUKM dan penat men bola tampo...selalu gak miss terawih..
*kurang mengaji....adei~
*banyak wat perkara melalaikan dan lagha.....astaga
*melakukan perbuatan kejam kepada kawan....hahahaha...sape soh lambat, aku lak kene tunggu.
*kurang stadi ...banyak stadi last minute..
*ambil mudah pada sesetengah subjek seperti JPA
*give up..bile dah kesempitan masa
*tiada jadual khusus
*selalu keluar ke kg baru untuk makan malam...membazir banyak masa


keKUATan
*mendapat doa daripada emak dan abah.dan rakan2....alhamdulillah
*wat nota untuk rujukan bagi soalan esei dan MCQ...for patho dan farmaco
*riadah petang2 diamalkan.
*subjek PPUKM banyak wat group satdi dan praktikal kat bilik bersama naim ngan emi.
*ada gak membantu rakan sikit2.
*sedang difikirkan.......


insyaALLAH..aku akan berusaha untuk setiap2 peperiksaan seterusnya..semoge mendapat ilmu yang barakah..so, doakan aku yek..

2 comments:

yana yahya said...

sempat lagi muhasabah diri
bagus2..

syukruzlan said...

wawawahhh...yana...sure a..setiap yang dilakukan kene la wat muhasabah diri...hahahaha