Saturday, February 13, 2010

A superb friday Night!! I like it !!!

~.....available hunk, at any cent, hahaha~

~tak matured lagi member2 aku nih..hahah~

~this is my story, enjoy reading~


Reunion, Kuliah Hayat 4, Kolej Matrikulasi Johor.

Date:
Jumaat, 12 Febuari 2010

VVIP:
  • Anip@ Epen, Geologi UKM ( Pengarah Program aka tukang belanje)
  • Azfar@ apa , Geologi UKM( Timbalan Pengarah, aka tukang sponsor keter)
  • Aslann, Biochem UKM ( Exco Logistic, aka pinjam tempat tido)
  • Ayie syukruzlan, Emed UKM kampus KL
  • Abe, Medicine Universitas Brawijaya,
  • Afiq, Medicine UniKL,
  • (geng-geng volleyball, blakang blok Pompuan..hahaha)

Venue:
Kolej Ungku Omar,UKM-->
restaoran SS2 Murni, PJ -->
Midvalley-->
Kolej Zaaba, UKM


~dalam ko 8 cam tuh, kumpul kat parking KUO, as lambat sebab busy wat pelaburan~

~sardin2 ini, bersedia untuk ditinkan dalam MyVi tuh, hahaha~


~Abe yang bersemangat bercerita, tatkala ku selaku co-pilot sedang kecuakan disebabkan oleh meter MyVi tak turun2 dari 140KM/J..
dan beberape keter yang surrender sebab kene soket~

~anip..si pilot sebelah tangan yang tak reti tekan pedal minyak slow2..seram wei..balik aku tak sanggup melayan perasaan cuak itu..lalu terus-terusan menutup mata..hahaha~


::Restoran SS2 Murni, PJ::

wat pertama kalinya aku kene beratur kat luar restoren sebab nak tunggu meje kosong...ramai woo pelaggan restostoren nih...secret recepi ngan kedai2 sekitarnye cam sedih je ..xde pelanggan..xtau a nape eh~

~sedang menunggu pesanan tiba~


~pesanan sampai..gembira sakan~

~makan dengan begitu khusyuknye..kalo bleh tanak tinggal satu cebis daging pon..hahaha~

~Air tembikai spesel yang dalam balang...ade laici lagi..cambest~

~slurrp....lelehhhh~
~abe yang selalu ketinggalan tren..kesian die, jenoh nak habiskan~

~as, aku ngan afiq~

~apa ngan anip~


::Next Venue:: Midvalley Megamall::

Lepas makan, plan nak gi tengok midnight movie citer Percy Jackson and The Lightning Thief.
sampai awal....maka, gi lah lepak2 kat tempat yang boleh dilepakkan...(rosak bahase) hahaha.

~abe, afiq dan aku~



~posing..posingg!!~

~ni tiketnye, credit to siful yang belikan kitorang siap2 tiket nih via mybank2you..sampai2, tunjuk sms then org tu kate ..tiket dah dibayar..
wo hoooo, xyah susah nak hantar orang survey or berator beli tiket awal2 hahah~



~confession of Korean Food, pengaruh MYGirl nih...aja ...aja..fighting!!!~

~ni muke2 sebelom masuk panggung wayang ..segar bugar...hahaha~

~ni plak, mate selepas kua panggung wayang..nak bukak sebelah mate pon payah, hahaha~


::Nota Kaki::

Habis movie dalam kol 3 lebih...hahaha ngantok gile, rate2 cakap citer ni xde a best mane.....afiq kasi 3/5, abe lak 1.5/5...so, aku lak denga bangganya bagi...5/5 sebab kusyen die empok bangat ..selesa tido..Apaa kate aku siap berdengkur lagi ..hahahaha zzzZZZ

Balik UKM, terus singgah KUO jap amek barang afiq ngan bantal Anip..pastu terus gi Zaaba..selesaikan tanggungjawab yang belom selesai..then terus lelap sampai tak sedar ape..... tido same2 kat sebelah apa cam kat matrik..hahaha nice woo~

Bangun solat subuh, sambung balik tido...then kol 9 pagi bersiap nak balik kolej masing2...As nak balik Batu Pahat ri ni..Apaa lak nak balik Muo..Gerak gi KUO...aku pon decide nak balik kTSN memandangkan aku posting kol 2 petang ni kat HKL, tak tau la mampu ke tak..letih ya amat nih ...Anip , Abe ngan Afiq plan gi sarap..so, aku xdapat la join....ingat nak bawak moto slow2 ..lagipon...hari pon lom panas lagi...

So, tu la citer reunion kitorang untuk kali ni...mase first time reunion tu aku ngan afiq tak dapat join, aku ade kelas kat HUKM time tuh..ape2 pon thanx kat Anip sebab sudi belanja kitorang dinner malam td..nice la restoran tuh ..leh gi lagi sekali nih.thanx gak kat semua sebab sudi spend time same2 walaupon masing2 sibuk dengan study masing2..dengan thesis bagai..hahaha~
serius sonok hang up ngan korang..asyik ketawe je...sampai kering anak tekak, semoga berjumpa lagi :D ~


PS:: credit tu saudara Libau sebab kasi tompang bilik untuk aku berehat menjelang malam..ingatkan nak tido ilangkan rase penat posting...tapi xjalan...syok sgt borak...hahaha BTW, bilik ko nye aroma best aa...teringat suasana mase mule2 dok asrama dulu kat ATDI ...



5 comments:

~cAhaYap3tUnjUk~ said...

hahaha~ apela tdo... tak best ke cite tu?? muahahaha... =D

syukruzlan said...

ntah le...xde pon yang puji citer tu setakat nih....memang tak best la kot...macam tengok drama2 kat tv cam citer Hercules or Xena kat NTV7 dulu2 je...

hahaha..just trying to kill the spare time...bukan selalu dapat kua same2 cam nih :D

Haniff Zaid said...

hahahaha bayar rm12 untuk tido sebelah aku sambil bedengkur..tu nasib baik ada popcorn..kalau takde popcorn tu, mesti baru nak start iklan, ko dah tido, kan kan?

Anonymous said...

azfar tu downline aku..hehe...dunia ni sgt kecik..

Anonymous said...

anip~ pergh..kejam betol statement tuh..hahaha...kan elok kalo ko extend bukak kotak popcorn tu sampai habis citer..mesti aku tak tido2..hahaha...sebenarnye aku memang lket6ih a wei..bartu balik posting tak rehat2...hahaha

apau~ dunia ni memang kecik...xsangkje ko dikenali ramai..hahaha ye ke??