Monday, January 4, 2010

2010, Tahun mencari CINTA

Pencarian Bermula~

Definisi CINTA terlalu banyak...daripada CINTA kepada pencipta hinggalah cinta kepada makhlukNya. Tak lupe gak CINTA pada diri sendiri....Kalo boleh dalam tahun ni aku nak cari dan dapatkan sumernye..hahahaha tamak,....tamak,....kepada kawan-kawan semua atau sesiapa pun yang membaca... doakan aku "semoga berjaya dan terus berusaha" k?? :D

Hari pertama XPDC mencari CINTA~

Bermula kepada cinta kepada pencipta dan cinta pada diri sendiri..
lately, mase posting kat CCU dan CRW..buat aku berfikir panjang..bila melihat pesakit2 yang ada..buat aku hiba.adakah nasib aku dah tua nanti akan sama seperti mereka?? ...bed bounded sentiasa...melihat sekeliling tanpa ade kesempatan untuk meluahkan apa yang dirasa...makan juga kurang perase..lebih parah kalo ianya terus disalur ke perut tanpa perlu menyapa lidah..akibatnya, deria rasa semakin hilang fungsinya. T_T ....wahhhh, xsanggup...xsanggup..

Maka hari ini, XPDC pun bermula..."sihat sepanjang hayat" itu moto kita !! dalam keadaan hari yang lembab-lembab basah.....aku pun mula mengatur langkah....hahahaha...xsampai pun separuh taman...jalan pon dah tersangkut-sangkut...kaki pun dah melecet...adei~
xpe..xpe...esok kite cube lagi.. aja..aja ..basyah!!...

Sekian~
Just Ordinary Me~
syukruzlan.... 2010


3 comments:

padilchan said...

dah besar dah ko skrunk nie... lame xjumpe~

syukruzlan said...

tu la padil....
turun K one..datang a bilik aku, jangan men langgar je..hahahaha

BTW kak ida skang kat kangar ngan kak titi ngah sibuk bisnes sate wooo :D

syukruzlan said...

aela...kanar mende...kajang..adei~
silap2..jauh gile silapnye tuhhh